• Triedny výlet 3.B

• 06.07.2022 11:37
      • V dňoch 23.-24.6.2022 sa trinásti žiaci 3.B spolu s triednym učiteľom Mgr. Martinom Rožekom zúčastnili triedneho výletu v Prahe. Povedali sme si "V Praze nám bude blaze" a ráno o 00:41 sme nastúpili do Regiojetu a vydali sme sa na cestu. Cesta vlakom ubehla pomerne rýchlo a niektorí si aj pospali.
      • Od 7:00-9:00 sme si prezreli ranný ruch v okolí Václavského námestia a ochutnali sme české raňajky. O 9:00 sme vstúpili do sveta fantastických ilúzií v rovnomennom múzeu (asi o 2/3 menšie ako Tricklandia v Starom Smokovci) a po urobení rôznych zábavných fotiek sme sa vydali na cestu do Múzea Madame Tussaud, kde sme sa zoči-voči stretli s hviezdami politiky, umenia a športu. Súčasťou výstavy bola aj prehliadka Múzea čokolády spojená s ochutnávkou. Videli sme proces výroby čokolády a aj fantastických cukríkov. Ako by to bolo, keby sme nevideli smrtku na Pražskom orloji - veru o 12:00 sme si už pozerali promenádu svätých na Orloji. Hm... pre niektorých to bola veľmi krátka show. Keďže teplota v meste dosahovala 31 C, tak nás dobehla únava z vlaku a naša ruksaky náramne oťaželi. Preto sme boli veľmi radi, keď nám recepcia Travel&Joy backpackers umožnila ubytovať sa a oddýchnuť si už okolo 14:00. Urobili sme si siestu, naobedovali sa, niektorí sa počlnkovali na Vltave pod hradom a o 16:30, tí, ktorí chceli, sme sa stretli na Pražskom hrade, v chráme sv. Víta. Ostatní dorazili o 17:30 a spoločne sme si prezreli areál Pražského hradu a malebnými uličkami sme došli až na Karlov most a prezreli sme si jeho okolie. Po večeri sme mali možnosť zažiť kúzlo večernej Prahy, no niektorí boli unavení a oddýchli si pri spoločenských hrách na izbe. Nasledujúci deň sme sa o 9.15 vydali na prehliadku Ptřínskych záhrad a vystúpili sme po 299 schodoch na vyhliadkovú vežu, ktorá je kópiou Eiffelovej veže v pomere 1:5. Rýchlo sme zišli z kopca, aby sme mali čas kúpiť si nejaký obed do vlaku, ktorý nás o 12:04 odviezol do Žiliny. Ako to býva zvykom vlak cestou nabral meškanie 60 min a tak sa náš výlet trošku predĺžil. Sme radi, že sme boli spolu a zažili sme niečo na čo budeme ešte dlho spomínať! M.R.